می توانید عصاره جین سنگ کلیه آسیب برساند خود را با نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : rshaole

می توانید عصاره جین سنگ کلیه آسیب برساند خود را با نارسایی کلیهمی توانید عصاره جین سنگ کلیه آسیب برساند خود را با نارسایی کلیه
جینسنگ شاخ و برگ گیاهان با ارزش است که می تواند در درمان بیماری های مختلف کمک کند. نارسایی کلیوی بیماری کلیوی مرحله نهایی، که می تواند بسیاری از نشانه ها و عوارض ایجاد شده است. عصاره جین سنگ را به کلیه این بیماران صدمه دیده است؟
نارسایی کلیه
نارسایی کلیه یک بیماری جدی است که در آن مقدار زیادی از مواد زائد و سموم برای ساخت در خون است. علاوه بر این، سیستم های داخلی بدن مختل می شود به طور عمده به طوری که بیماران می توانند از فشار خون بالا، گرفتگی عضلانی، خستگی، بی اشتهایی، مشکلات پوستی و غیره رنج می برند. در این مورد، بیماران باید گیاهان و داروهای که سمیت کلیوی اجتناب شود.
بد جینسنگ اضافی برای کلیه ها؟
به طور کلی، جینسنگ جینسنگ می باشد و آسیب بیشتر کلیه مستقیم نیست. با این حال، اگر بیماران دارای برخی از عوارض خاص دیگر، آنها باید توجه بالا به استفاده از این گیاه پرداخت. برای تعیین بیماران نارسایی کلیوی می توانید با خیال راحت جینسنگ استفاده می شود، آنها ارائه شده به بگویید بیشتر در مورد شرایط بیماری خود را برای دکتر آنلاین.
اگر آنها اعتراف به استفاده از جینسنگ، آنها می توانند از مزایای زیر به دست آورد.
1. بهبود عملکرد قلب: جینسنگ می تواند کمک به افزایش عضله قلب و ضربان قلب آهسته است. این می تواند عملکرد قلب، بیماری های قلبی عروقی و جریان خون را بهبود بخشد.
2. قند خون: جینسنگ شامل جین سنوزید که پیامدهای آشکار برای کاهش افزایش سطح قند خون است. اگر نارسایی کلیه ناشی از دیابت، این مزیت برای آنها بسیار مهم است.
توانایی سیستم ایمنی برای بیماران: جین سنوزید تواند کمک به تنظیم عملکرد سیستم ایمنی، و یک محرک سیستم ایمنی فوق العاده است که می تواند کمک به افزایش توانایی سیستم ایمنی بدن آشکار است.
3. کنترل از کم خونی کلیوی: چگونه کلیه ها به طور جدی آسیب، آنها را از بدن تحریک به تولید سلول های قرمز خون به اندازه کافی، منجر به کم خونی کلیوی. جینسنگ دارای خاصیت تشویق تولید سلول های قرمز خون، به منظور تسهیل کم خونی کلیوی.
اگر شما علاقه مند در طب چینی، ارسال ایمیل asya.yue@mail.ru ،  و یا تماس با خط تلفن: +8631186954186، لطفا.





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه,عصاره جین سنگ آسیب کلیه ها ,
:: بازدید از این مطلب : 321
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: